Az ügyvédi tevékenység alapja a létrejött megbízást követően a megfelelő irodai háttér kialakítása.
Az nem történhet meg egy ügyvédi irodában:
- hogy elvesznek iratok, mert nem kerültek iktatásra
- hogy kifutunk egy határidőből mertnem került rögzítésre
- hogy nem találjuk ügyfelünk elérhetőségét mert nem találjuk az aktát
- hogy nem tudjuk megírni a beadványt mert nem működik a számítógép vagy a nyomtató
- hogy feltörik a számítógépünket (hálózatunkat) és ügyfeleinkkel kapcsolatos adatok kerülnek mások birtokába
Cégünk megfelelő tapasztalattal kezeli egy ügyvédi iroda teljeskörű kialakítását, amely kiterjed a biztonságos és működő számítógépes hálózat kialakítására, a megfelelő számítógép beszerzésére installálására.
Segítséget nyújtunk a megfelelő ügynyilvántartó, iktató szoftver beszerzésében az iktatási rend kialakításában, az iratok szkennelésében, azok visszakereshetőségének kialakításában illetve a megfelelő határidő nyilvántartó rendszer kiépítésében.
Forduljon hozzánk bizalommal:
Kocsis Zoltán - 06 70 523 2785